2013. január 6., vasárnap

Ünnepek

A karácsony könnyen egy olyan ünnep lehet, amikor nehéz melegnek lenni.



Mi úgy tartjuk otthon a karácsonyt, hogy két turnusban, először csak a húgom, a szüleim és én, és aztán van egy nagykarácsony, ahol rengeteg unokatestvérem, nagynéném, mindenféle rokonom részt vesz. És a rokonaim, akik közül sokan velem egy korosztályba tartoznak, mind hozzák magukkal a párjukat.

Képzeljétek el: egy halom fiatal, mellettük a kedvesük, bohóckodnak, közös történeteket idéznek fel, megölelik, megpuszilják egymást. És én, a család leszbikus tagja, évekig egyedül ültem, figyeltem a rokonaimat, és leginkább őriztem a titkomat, hogy ha volt is aktuálisan valakim, nem mertem volna a családi asztalhoz ültetni.

Amióta pedig az egész családom tudja a leszbikusságomat, sokkal felszabadultabb vagyok. Mesélek sztorikat régebbi randijaimról, összekacsintunk párkapcsolati témáknál az unokabátyámmal, nincs titok, ami izolálna, elfogadnak, szeretnek, elfogadják azt is, akivel vagyok. Egy család vagyunk.
De ehhez sok év kellett.

Remélem, túlélhetőek voltak Nektek az ünnepek, vagy megkockáztatom, meghitten zajlottak! :)

4 megjegyzés:

  1. Veled egy korosztályba tartoznak... Ha nem vagyok tolakodó megkérdezhetem, hogy ez mégis melyik korosztály? Néhány napja akadtam erre a blogra, már végig is olvastam, de ez az egy dolog nem derült ki, és engem bizony nagyon érdekelne. :)

    VálaszTörlés
  2. Huszon közép, huszon vége, harminc eleje. Remélem, kielégítettem a kíváncsiságodat. Legalábbis egy részét. ;)

    VálaszTörlés
  3. Fogjuk rá! :D Huszon középre tippeltem. :)

    VálaszTörlés